Sūdzību izskatīšanas kārtība
1. Klients
sūdzību AvioKases.lv var izteikt gan rakstveidā:
Personīgi iesniedzot sūdzību SIA”Astra
Tūre”, Mazā Pils iela 5,Vecrīga, Rīgа,
Ar pasta starpniecību, adresējot to
SIA”Astra Tūre”, Mazā Pils iela 5, Rīgа, LV -1050,
Izmantojot elektronisko pastu
info@aviokase.lv,
Izmantojot faksu +371 67222612.
2. Gan mutvārdos:
Sazinoties telefoniski +371 67222811,
Personīgi ierodoties SIA”Astra Tūre”, Mazā
Pils iela 5, Rīgа, LV -1050,
3. Iesniedzot
sūdzību, iesniedzējam tajā jānorāda ziņas par sevi (vārds, uzvārds), adrese,
telefona numurs un/vai e-pasta adrese, kā arī sūdzības būtība, dokumneti uz
kuriem pamatojas sūdzība.
4. Klientam, kurš
iesniedzis savu sūdzību mutvārdos, ir jāatstāj sava kontaktinformācija
(telefona numurs, elektrosnikā pasta adrese), lai nepieciešamības gadījumos
AvioKases varētu ar klientu sazināties. Mutvārdos iesniegtu sūdzību AvioKases
var lūgt Klientam pašrocīgi noformēt rakstveidā.
5. Atbilde tiks
sniegta rakstiski ne vēlāk, kā 7 (septiņu) dienu laikā no sūdzības saņemšanas
dienas klienta izvēlētajā veidā (pa e-pastu vai pastu).
6. Ja sūdzība tiks
atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet,
Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu
risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par
ārpustiesas strīdu risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu,
kontaktinformāciju:
- Iesnieguma iesniegšanas datumu:
- strīda būtību, prasījumus un to
pamatojumu.
Informācija par
ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
-
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
-
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Aviokompānija paziņojusi par lidojuma laika izmaiņām. Kā man jārīkojas?
Ja lidojuma laiki Jums ir pieņemami, ierodieties lidostā saskaņā ar jauno lidojuma grafiku. Biļete nav jāmaina. Ja izmaiņas Jums nav pieņemamas, varat biļeti nodot un saņemt naudu atpakaļ vai sazināties ar aviokompānijas pārstāvjiem, lai vienotos par iespējamām izmaiņām. Lūdzu ievērojiet: no brīža, kad vienreiz jau esat akceptējis lidojuma izmaiņas, Jūs biļeti atpakaļ varat nodot vai veikt kādas izmaiņas tikai saskaņā ar aviokompānijas dotajiem tarifa noteikumiem.
Kā es varu pārliecināties, ka mana rezervācija ir apstiprināta un nekas nav mainījies?
Visērtākais veids, kā 24 stundas diennaktī pārvaldīt savu rezervāciju, ir izmatot interneta lapu www.checkmytrip.com. Jums tikai jāzina rezervācijas numurs, kas sastāv no 6 simboliem (burti vai cipari) un pasažiera uzvārds. Šajā lapā varat uzzināt arī visu nepieciešamo informāciju, kas saistās ar jūsu lidojumu – lidostas aprakstu, informāciju par terminālu maiņu u.t.t. Iesakām vienmēr pārbaudīt savu rezervāciju vismaz dienu pirms izlidošanas.
Vai ir nepieciešams atkārtoti apstiprināt rezervāciju pirms izlidošanas?
Tas parasti nav nepieciešams lidojumiem pa Eiropu. Vairums aviokompāniju pieprasa lidojuma pārapstiprināšanu tālajiem reisiem 72 stundas pirms izlidošanas. To var izdarīt, piezvanot uz aviokompāniju.
Cik ilgi neapmaksāta rezervācija tiek saglabāta un kas man jādara, ja vēlos to anulēt?
Apstiprinot rezervāciju, Jūs saņemat informāciju par apmaksas noteikumiem. Parasti tās ir dažas dienas. Izņēmums varētu būt biznesa klases biļete. Jums nekas nav jādara, ja vēlaties rezervāciju anulēt. Ja netiks saņemts apstiprinājums par apmaksu, rezervācija tiks anulēta automātiski. Ja apmaksa ir veikta, rezervāciju var anulēt tikai saskaņā ar tarifa noteikumiem. Jums ir jāsazinās ar konsultantu pa telefonu 7358698.
Kas ir elektroniskā biļete?
Elektroniskā biļete ir īpaša biļetes forma, kas netiek izdrukāta uz papīra. Tas ir jauns un moderns biļešu veids, kas Latvijas tirgū veiksmīgi tiek lietots vairākus gadus. Biļetes vietā tiek saņemts elektronisks apstiprinājums uz Jūsu norādīto e-pastu. Tas ļauj Jums netērēt naudu par biļetes piegādi. Lidostā ir nepieciešams uzrādīt tikai pasi vai saņemto izdruku. Daudzas aviokompānijas, kā piemēram, - Lufthansa, KLM, British Airways - ņem papildu samaksu par papīra biļetes izdrukāšanu, tādēļ, ja sistēmā iepretim rezervācijai redzat simboliņu E - tas nozimē, ka šim lidojumam ir iespējama elektroniska biļete.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jautājumi par
rezervācijām
Vai es varu
anulēt savu rezervāciju?
Katrai
aviobiļetei pastāv zināmi ierobežojumi un noteikumi, kurus Jūs akceptējat
rezervācijas veikšanas brīdī. Lielākā daļa biļešu, galvenokārt tās, kuras tiek
piedāvātas par relatīvi zemām cenām, nav nododamas un maināmas. Arī cita
persona nevar izmantot biļeti ar svešu vārdu un uzvārdu. Vairums aviokompāniju
atgriež neizmantotos lidostu nodokļus, kas sastāda lielu daļu no biļetes cenas.
Air Baltic lidostu nodokļus neatgriež. Servisa maksa par rezervāciju arī netiek
atdota. Lūdzu ievērojiet: nav iespējams atcelt vai mainīt jau veiktu
rezervāciju on-line. Lai to izdarītu, zvaniet mūsu konsultantam uz palīdzības
tālruni 67358698. Ik reiz nosauciet savas rezervācijas numuru.
Ko darīt, ja esmu
kļūdaini uzrakstījis pasažiera uzvārdu?
Lūdzu
nekavējoties zvaniet uz tālruni 67358698, lai saņemtu konsultāciju.
Starptautiskie aviopārvadāšanas noteikumi pieļauj trīs burtu neprecizitāti
uzvārdā, pie nosacījuma, ka pirmais uzvārda burts ir uzrādīts pareizi.
Jautājumi par
apmaksu un piegādi
Kurā brīdī tiek
noņemta nauda no manas kredītkartes?
Konkrētā summa
tiek autorizēta jeb “iesaldēta“ rezervācijas apstiprināšanas brīdī. Jūsu
atskaitēs parādīsies divas transakcijas. Viena – maksa par aviobiļeti. Otra –
servisa maksa. Naudu par aviobiļeti noņem aviokompānija, tādēļ var gadīties, ka
tā ir iesaldēta, bet jūsu atskaitēs kā noņemta uzrādās tikai pēc pāris nedēļām.
Vai es varu
izmantot vairākas kartes, lai apmaksātu savu rezervāciju?
Nē, katra
rezervācija jāapmaksā ar vienu karti.
Kāpēc sistēma
nepiedāvā man apmaksu ar rēķinu, lai gan pie veidiem "Kā apmaksāt" ir
rakstīts, ka tas ir viens no maksājuma veidiem?
Apmaksa ar rēķinu
aizņem 2 darba dienas. Sistēma automātiski pārbauda, vai šāds apmaksas veids ir
iespējams, ņemot vērā tarifa noteikumus, ofisa darba laiku u.c. Piemēram, ja
veiksiet rezervāciju ceturtdienas vakarā lidojumam piektdienas vakarā – jums
tiks piedāvāta iespēja norēķināties tikai skaidrā naudā vai ar maksājuma karti,
ņemot vērā, ka nav atlikušas 2 darba dienas, kas nepieciešamas bankas
pārskaitījumam.
Vai es varu
pasūtīt un apmaksāt biļeti citai personai?
Jā, tas ir
iespējams. Jums rezervācijā tikai precīzi jānorāda pasažiera vārds un uzvārds.
Neaizmirstiet norādīt arī konkrētā pasažiera kontakttelefonu. Informācijā pie
maksātāja lūdzu norādiet savu vārdu un uzvārdu.
Kā es varu zināt,
ka maksājums ir noticis un es varu saņemt biļeti?
Tiklīdz tiks
saņemts apstiprinājums no bankas, Jums uz e-pastu tiks nosūtīta
aviobilete/Elektroniskā biļete/. Ja vēlaties paātrināt procesu, lūdzu, nosūtiet
bankas apstiprinājumu par maksājuma veikšanu pa faksu 371 67222612 vai e-pastu
info@aviokase.lv ar norādi: Par aviobiļetes rezervāciju internetā Nr XXXXXX
(rezervācijas numurs, kas sastāv no 6 simboliem – burtu un/vai ciparu kombinācijas).
Pirms nedēļas es
biju atradis sev piemērotu lidojumu par labu cenu, šodien tas pats lidojums
maksā dārgāk. Kāpēc tā?
Cenas
rezervēšanas sistēmā tiek regulāri atjaunotas, un tās mainās atbilstoši biļešu
pieprasījumam uz konkrēto lidojumu. Jo mazāk laika palicis līdz izlidošanai, jo
dārgākas var būt biļetes. Sēdvietas lidmašīnā netiek pārdotas par vienu un to
pašu cenu. Neskatoties uz to, ka visām vietām lidojumā ekonomiskajā klasē ir
līdzīgs serviss, tur var būt, piemēram, piecas vietas par viszemāko cenu,
desmit par augstāku, divdesmit par vēl augstāku u.t.t. Katrai aviokompānijai ir
tiesības regulēt vietu piepildījumu lidmašīnā ar savu cenu politiku. Tādēļ, ja
esat atradis piemērotu lidojumu par piemērotu cenu, rezervējiet un apmaksājiet
biļeti nekavējoties.
Cik maksā biļešu
piegāde?
Elektroniskās
biļetes piegāde uz jūsu uzrādīto e-pastu ir bezmaksas.
Vai man jāmaksā
pakalpojuma maksas, ja rezervāciju veicu aviokase.lv?
Pakalpojuma maksa
jau ir iekļauta biļetes cenā.
11 EUR par
biļetes anulāciju, datumu maiņu u.t.t., papildu maksām, ko par šīm darbībām
nosaka aviokompānija. Veicot apmaksātas biļetes anulāciju, servisa maksa 11 EUR
par biļetes rezervāciju netiek atgriezta.